لباس مهمانی مردانه
تاریخ : سه شنبه 6 خرداد 1399
نویسنده : kimiagar

لباس مهمانی مناسب برای مردان


متاسفانه ، برای مردان ، یک خط خوب بین نگاه عالی در یک مهمانی و نگاه کردن به یک توپ درخشان وجود دارد. در اینجا نحوه پیاده روی با خیال راحت آورده شده است ... چرا لباس می پوشیم؟

اگر به مهمانی بروم ملاحظات مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرد. اول از همه ، به ناچار شواهدی ماندگار از لباس شما وجود خواهد داشت. مردم دوست دارند در مهمانی ها عکس بگیرند و به صورت آنلاین گچ بزنند. و من متاسفم که آن را برای شما شکسته ام ، اما عدم استفاده از آن عکس ها باعث نمی شود که آنها وجودشان متوقف شود. در نتیجه شما باید مطمئن باشید که چیزی تملق پذیر دارید. یک مهمانی جایی نیست که مثلاً کیپ را ریسک کنید. بنابراین شنل خود را کنار بگذارید. فجیع ترین چیزی که می تواند اتفاق بیفتد این است که شخصی از شما بپرسد که شما به عنوان چه چیزی رسیده اید هنگامی که یک سیر لباس فانتزی نیست. جنس های مختلف لباس می تواند در چگونه دیده شدن شما تاثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: جنس لباس کودک

بهترین دوست من می گوید که فکر می کند مهمانی ها فرصتی برای "شبیه به نسخه بهتر از خود" هستند. که من با آن موافقم ، تا حدودی به این دلیل که موافقم ، و بخشی هم به دلیل اینکه او بهتر از من استدلال می کند. هدف من این است که با توجه به اینکه عمدتاً در لباس های پیراهن و جلیقه زندگی می کنم ، لباس های متناسب تری نسبت به روز داشته باشم - دشوار نیست ، و سپس استفاده از یک لوازم جانبی را برای اینکه مشخص شود منظورم تجارت است. تجارت مهمانی دختران در رویدادها غالباً خود را تزئین می کنند تا یک خواب مرطوب یک جادوگر باشند ، اما دنباله ها و الماس قرار نیست برای یک مرد کار کنند. فقط به دلیل این که ژاکت مانند توپ دیسکو وجود دارد به معنای این نیست که باید آن را بپوشید. رعایت اصول انتخاب لباس برای انواع پوست می تواند کمک کننده باشد.

با این حال ، کمی از درخشش را می توان با کمبود پرتاب کرد. من بین نوار یقه نقره و یک نوار کراوات آکنه که یک پرنده روی آن قرار دارد متناوب شده ام. از آنجا که هیچ چیز نمی گوید ریختن من-دیگری-یک لیوان-از آن-شر-گشنیز-مزخرف بیش از یک شاهرخ برنجی است که بر روی استرنوم شما می بالد.

اخیراً شخصی مفهوم "مداحی مد" را برای من توضیح داد. من فرض کرده بودم که این یک توهین است ("شما از اوایل دهه 90 مثل یک مد لباس ظاهر می شوید ") ، اما ظاهرا این زمانی است که یک بیت از لباس شما دیگری را بیرون می آورد. از این رو من کفش های بند بند را پوشیده ام که دارای یک دست و پنجه نرم نقره ای نیست. برای تکرار پین کراوات من. من احمق نیستم. با گفتن این موضوع ، من مجبورم زمان زیادی را برای توضیح مفهوم صرف کنم. حامی مهمانی عالی خواهش میکنم.

https://www.theguardian.com/fashion/2013/nov/18/party-how-to-dress-up-guy-men




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید